Редактор
Должность:Редактор
Группа:Мир учителя
Страна:Россия
Регион:Санкт-Петербург
Информатика лидері
Казахстан,Ақмола облысы,Көкшетау қаласы
Дарынды балаларға арналған №3 облыстық мамандандырылған мектеп-интернаты
Информатика пәнінің мұғалімі
Ажкен Алия Бауыржанқызы

Сайысымыздың мақсаты: Алған білімдерін пысықтау, қорытындылау.

Сабақтың міндеті: Оқушылардың ойлау қабілетін, сұрақтарға тез жауап беруін қалыптастыру.

Сайыс 5 кезеңнен тұрады:

  1. Бәйге
  2. Полиглот
  3. Ғажайып жетілік
  4. Егер мен болсам....
  5. Жорға

Оқушыларымызға сәттілік тілеп, сайысымызды бастайық.

І. Бәйге

Қарап тұрмай бәйгеге еріңіз

Шәкірттерге әділ шешім беріңіз

Жүзден жүйрік, мыңнан тұлпар шығарар

Бәйге, бәйге, бәйгелерді көріңіз-дей отырып,

Бәйге кезеңін бастаймыз.

Оқушылар берілген сұраққа жауап ,әр дұрыс жауапқа 10 ұпайдан алады.

ІІ. Полиглот

Келде кезек полиглотты шешуге

Жауаптарын үш тілдерде беруге

Қазақ, орыс, ағылшынды білсеңіз

30 ұпай шәкірт саған несібе.

Келесі кезеңіміз «Полиглот». Бұл кезеңнің ерекшелігі оқушылар берілген сұрақтарға қазақша, орысша жауап береді және клавиатуралық комбинациясын айтуы керек.

  1. Терезені жабу

( Файл-шығу, файл выход, Alt+F4)

  1. Көшіру командасы

( Түзету –көшіру, Правка-копировать, ctrl+c немесе ctrl+ins)

  1. Компьютерді қайта жүктеу

(Іске қосу-жұмысты аяқтау-қайта жүктеу, пуск-завершение работы перезагрузить)

  1. Қиып алу командасы

(Түзету- қиып алу, правка-вырезать, ctrl+х немесе shift+del)

  1. Сақтау командасы

( файл-сақтау, файл-сохранить, shift+F12)

  1. Қайта қою командасы

( Түзету-болдырмау, Правка-отменить, ALT+BACKSPACE)

  1. Болдырмау командасы

(Түзету-қайта қою, Правка-отменить, ALT+BACKSPACE)

  1. Құжатты ашу

(Файл-ашу, файл-открыть, CTRL+O)

ІІІ. Ғажайып жетілік

Жетіліктің сұрағы көп сабақтан

Әр шәкірттердің білгірі алға шығады

Асықпаңдар, ойланыңдар балалар

Үш жауап бар, біреуі оның шырағы

Сайысымыздың келесі кезеңі- «Ғажайып жетілік». Өздеріңіз білесіздер Информатика сабағы басқа сабақтармен тығыз байланыста. Сондықтан сіздерге 7 түрлі пәннен сұрақ бергелі отырмыз. Екі сұрағымыз-бетпе-бет сұрақ. Яғни жюри мүшереі сұрақ қояды.

10

20

30

10

20

30

10

20

30

  1. Компьютердің атасы
  2. 19 жасында дүние жүзінде бірінші рет қосу машинасын жасап шығарған ғалым
  3. XVII ғасырдың басында логарифм түсінігін енгізген шотландиялық математик
  4. Бұл санау құрылғыларын гректер мен Батыс Еуропалықтар «абак» деп, қытайлықтар «суанпан», деп атаған, ал жапондықтар не деп атаған?
  5. Есептеуіш техникаларының қарқынды дамуы қай ғасырдан басталды?
  6. Ада Лавлейс Бэббидж машинасына бағдарламасын қай жылы жазды?
  7. Адам ақпаратпен не істейді?
  8. Ақпараттық процестерді ата
  9. Ақпарат қалай бағаланады?
  10. Компьютердің негізгі құрылғылары
  11. ЭЕМ-нің буындары және элементтік базалары

ІV. Егер мен болсам…

Егер болсақ мамандықтың иесі

Не істер едің бұл өмірге жүйелі

Ауыр тастан, өнер жастан шығар деп

Бабам айтқан, баба сөзі киелі

Сайысымыздың келесі кезеңі- “Егер мен болсам…”

Тышқан шаригі кірленіп, жүрмей қалған жағдайда не жасар едің? Ол үшін алдарыңызға мынадай 8 түрлі затты беріп отырмыз. Осы заттарды қалай пайдаланасыңдар. Ойлауға 1 минут уақыт берейік.

1.Табақтағы су

2.Сабын

3.Орамал

4.Ақ бет қағаз

5.Спирт

6.Мақта

7.Отвертка

8.Қайшы

Жауабы: Алдымен тышқанның шаригін алып, оны табақтағы сабынды суға жуып, орамалға сүртіп, ақ беттің бетіне әбден кепкенше қоямыз. Ал тышқанның ішін спиртке малынған мақтамен сүртеміз. Тек содан кейін тышқанның ішіне шаригін салып, қолдануға болады.

V. Жорға.

Ең қиыны жарыстың жорға келді,

Мықтылары қалыпты, жеңсін енді.

Тез жауап бер ойланып тұрып қалмай

Осы ойыннан көреміз ерен ерді.

Сайысымыздың келесі кезеңі- «Жорға»

A

  1. Ақпараттың ең кіші өлшем бірлігі (бит)
  2. Өшірілген файл қай папкада сақталады?( корзина)
  3. Windows обьектілері (терезе және белгілер)
  4. Кестені қалай құрамыз? (Таблица –добавить таблицу)
  5. Енгізу құрылғысы (Пернетақта)
  6. Ең ерте заманғы есептеу құрылғысы ( Абак)
  7. Бірінші буынды ЭВМ-нің элементтер базасы (Электрондық шамдар)
  8. Графиктік редактор бұл- ( PAINT)
  9. Локальді дискінің белгісі (С:)
  10. Баспа әріптерді теру пернесі (CAPSLOCK)

Б.

  1. Сегіз биттен тұратын өлшем бірлік (байт)
  2. Компьютердің негізгі бөліктері (Монитор, пернетақта, жүйелік блок)
  3. Word-қа суретті қалай кірістіреміз ( Всавка-рисунок-картинки)
  4. Баспаға шығару құрылғысы (принтер)
  5. ЭВМ-нің даму буыны нешеу? (5)
  6. Екінші буынды ЭВМ-нің элементтер базасы (транзисторлар)
  7. Мәтіндік редактор бұл- Word
  8. Дискжетек белгісі (А:)
  9. Функционалдық пернелер (F1-F12)
  10. Суретті жылжытқанда соңында із қалдыратын перне ( SHIFT)

Қорытындылау:

Осыменбұлқызықтытамамдасақ
Бұлжайдыайтамызба жаманболсақ?
Үйрендікбілмегендіосы жолы
Тағыда үйренемізаманболсақ! –дейкеле

Ойынныңшешушісәтітөрешілерөздеріңізде. Жеңімпаздыанықтапмарапаттау.

Соныменбүгінбізинформатика пәнібойынша «Информатика лидері» сайысынөткізіп, еңжақсыойынкөрсеткенкомандағажәнеде ойындыжақсыбағалапотырғанәділқазыларалқасынада рахметіміздіайтамыз.

Кездескеншежасдостар!

Наши услуги



Мир учителя © 2014–. Политика конфиденциальности