Коучинг топпен жұмыс

  1. Оффлайн

    kaltaeva.gulnara

    Посетители

    Сообщений: 6

    Коучинг тақырыбы:Топпен жұмыс

    Мақсаты: мектеп мұғалімдерінің топпен жұмыс кезінде оқушылардың танымдық қабілеттерін дамытуға баса көңіл бөлуге ынталандыру.

    Күтілетін нәтиже: мұғалімдер өз сабақтарында қолданатын топтық жұмыс кезінде оңтайлы нәтижелерге қол жеткізуі.
    Сергіту сәті Сіз қандай жұмыскерсіз?

    1 теориялық бөлім Коучтің әрекеті Мұғалімдердің әрекеті уақыты
    Тақырыппен таныстыру
    Коучингтің мақсатын айту
    Презентация арқылы топпен жұмыс істеу не үшін қажет тақырыбын ашу
    Тыңдайды
    талдайды 15мин
    2 шеберлік сынып 1 жағдай

    2 жағдай Топпен жұмыс жасайды 15 мин
    3 пікір алмасу Сабақта топпен жұмыс жасау тиімде ме?
    Өз сабақтарыңызда топпен жұмыстың нәтижесі бар ма ?
    Топпен жұмыс қажет пе?
    Қандай топтар құрған ыңғайлы Диалогқа қатынасу
    Кері байланыс тапсырма: сөйлемді аяқта


    Сіз қандай жұмыскерсіз?
    Мына суретте аттың сұлбасы салынған. Сіздің міндетіңіз – суретті аяқтау, жануарлардың барлық сыртқы мүшелерінің суретін толықтырып салу және айналасын әсемдеу. Атқа керекті жағдайды жасаңыз.





    1. Егер сіз аттың сыртқы негізгі бөліктеріне көңіл аударсаңыз (жалына, тұяғы мен құйрығына) онда сіз еңбек ете білесіз. Бірақ іскер емессіз.
    2. Егер сіз аттың бет-әлпетіне көп назар аударсаңыз (көзіне, аузына, мұрнына, кекіліне және т.б. суретін салсаңыз), онда сіз жұмысқа қияли қатынастасыз, сізде толықтай елесті үмітіңіз енді құралған және құбылмалы үміт. Мүмкін сіз жас шығарсыз, әлі тәжірибе жинай қоймаған боларсыз, онда уақыт келе сіздің қалыптасуыңыз қалпына келеді. Егер сіз ержеткен адам болсаңыз, онда ынтыққындығыңыз бұл мінездеріңіздің бір қасиеті.
    3. Егер әрбір түгін салуға тырыссаңыз, болар-болмасқа көп көңіл аударсаңыз, онда аңғарпаздығыңызды көрсетеді, қарқынды жұмыс істегенді ұнатасыз , өзгеге де өзіңізге де ұқыпты және ұстамдысыз. Сізге сенім артуға болады, бастаған істі ешқашан аяқтамай қоймайсыз. Сізбен бірге жұмыс істеген өте қиын, барлығын өзіңіздің білгіштігіңізбен және ұсақ түйектеріңізбен шеттетесіз.
    4. Егер сіз атқа өзіңіздің атыңызды, көгалда немесе егістікте орналастырсаңыз, онда сіз ыңғайлы жерде жұмыс істеуге ұмтыласыз, тәуелді болғанды ұнатпайсыз және бағынышты болғанды бағалайсыз.
    5. Егер сіз атқа ауыздық немесе ертоқым салсаңыз, онда сізге қысыммен жұмыс ісеуден арылу керек, сіз кез-келген басшыға солай болуы тиіс деп бағынуға дайынсыз. Сіздің атыңыздың жібі қаншалықты ұзын болса, онда ауыр және ыңғайсыз жағдайда жұмыс істеуге үйренгенсіз. Мүмкін сіз, басқаша болатынын өзіңізге елестете алмайтын да шығарсыз.
    6. Егер сіз аттың үстіне адамды салып қойсаңыз, онда берілген бұйрықты орындауға үйренгенсіз, өз бетіңізбен жұмыс істеуге әдеттенбегенсіз. Сізге біреудің басшылық жасағаны, жай тапсырма беріп қоймай белгілі бір жұмыс түрін тапсырғаны ұнайды.
















    7. Егер сіз аттың сыртқы негізгі бөліктеріне көңіл аударсаңыз (жалына, тұяғы мен құйрығына) онда сіз еңбек ете білесіз. Бірақ іскер емессіз.
    8. Егер сіз аттың бет-әлпетіне көп назар аударсаңыз (көзіне, аузына, мұрнына, кекіліне және т.б. суретін салсаңыз), онда сіз жұмысқа қияли қатынастасыз, сізде толықтай елесті үмітіңіз енді құралған және құбылмалы үміт. Мүмкін сіз жас шығарсыз, әлі тәжірибе жинай қоймаған боларсыз, онда уақыт келе сіздің қалыптасуыңыз қалпына келеді. Егер сіз ержеткен адам болсаңыз, онда ынтыққындығыңыз бұл мінездеріңіздің бір қасиеті.
    9. Егер әрбір түгін салуға тырыссаңыз, болар-болмасқа көп көңіл аударсаңыз, онда аңғарпаздығыңызды көрсетеді, қарқынды жұмыс істегенді ұнатасыз , өзгеге де өзіңізге де ұқыпты және ұстамдысыз. Сізге сенім артуға болады, бастаған істі ешқашан аяқтамай қоймайсыз. Сізбен бірге жұмыс істеген өте қиын, барлығын өзіңіздің білгіштігіңізбен және ұсақ түйектеріңізбен шеттетесіз.
    10. Егер сіз атқа өзіңіздің атыңызды, көгалда немесе егістікте орналастырсаңыз, онда сіз ыңғайлы жерде жұмыс істеуге ұмтыласыз, тәуелді болғанды ұнатпайсыз және бағынышты болғанды бағалайсыз.
    11. Егер сіз атқа ауыздық немесе ертоқым салсаңыз, онда сізге қысыммен жұмыс ісеуден арылу керек, сіз кез-келген басшыға солай болуы тиіс деп бағынуға дайынсыз. Сіздің атыңыздың жібі қаншалықты ұзын болса, онда ауыр және ыңғайсыз жағдайда жұмыс істеуге үйренгенсіз. Мүмкін сіз, басқаша болатынын өзіңізге елестете алмайтын да шығарсыз.
    12. Егер сіз аттың үстіне адамды салып қойсаңыз, онда берілген бұйрықты орындауға үйренгенсіз, өз бетіңізбен жұмыс істеуге әдеттенбегенсіз. Сізге біреудің басшылық жасағаны, жай тапсырма беріп қоймай белгілі бір жұмыс түрін тапсырғаны ұнайды.

    рефлексия
    тапсырма: сөйлемді аяқта
    - Мен бүгін ........................................... үйрендім.
    - Мен мынаны білдім…....................................
    - Менің таң қалған нәрсем.........................
    - Маған ұнағаны.....................................………
    - Маған ұнамағаны......................................….
    - Мен үшін ең маңыздысы....................................….

    рефлексия
    тапсырма: сөйлемді аяқта
    - Мен бүгін ........................................... үйрендім.
    - Мен мынаны білдім…....................................
    - Менің таң қалған нәрсем.........................
    - Маған ұнағаны.....................................………
    - Маған ұнамағаны......................................….
    - Мен үшін ең маңыздысы....................................….

    рефлексия
    тапсырма: сөйлемді аяқта
    - Мен бүгін ........................................... үйрендім.
    - Мен мынаны білдім…....................................
    - Менің таң қалған нәрсем.........................
    - Маған ұнағаны.....................................………
    - Маған ұнамағаны......................................….
    - Мен үшін ең маңыздысы....................................….

    рефлексия
    тапсырма: сөйлемді аяқта
    - Мен бүгін ........................................... үйрендім.
    - Мен мынаны білдім…....................................
    - Менің таң қалған нәрсем.........................
    - Маған ұнағаны.....................................………
    - Маған ұнамағаны......................................….
    - Мен үшін ең маңыздысы....................................….

    рефлексия
    тапсырма: сөйлемді аяқта
    - Мен бүгін ........................................... үйрендім.
    - Мен мынаны білдім…....................................
    - Менің таң қалған нәрсем.........................
    - Маған ұнағаны.....................................………
    - Маған ұнамағаны......................................….
    - Мен үшін ең маңыздысы....................................….

    25 апреля 2016 - 08:35 / #1
Наши услуги



Мы в соц. сетях

    Персональные сообщения