Қысқа мерзімді жоспар-краткосрочное планирование

  1. Оффлайн

    zhumabaeva_t

    Посетители

    Сообщений: 9

    Краткосрочный план учителя является частью документации, которую сертифицированный учитель ведет в соответствии со своими должностными обязанностями.КСП составляется на основе тематического планирования учебной программы по предмету. Оно не должно противоречить содержанию программы, которая разрабатывается образовательным учреждением в соответствии с государственными образовательными стандартами общего образования. Учебная программа, которую утверждает образовательное учреждение, является локальным актом образовательного учреждения. Исполнение нормативных локальных актов обязательно для работников данного учреждения.
    18 мая 2015 - 11:53 / #1
  2. Оффлайн

    zhumabaeva_t

    Посетители

    Сообщений: 9

    ^ Сабақ құрылымы.

    Құрылым

    Мұғалiм мен оқушы iс-әрекетiнiң болжамды тәртiбi мен тәсiлi анықталатын оның элементтерiнiң өзара берiк байланысы.

    Сабақтың негiзгi элементтерi.


    Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау. Жаңа материалды оқыту..

    Бiлiм мен дағдыларды қалыптастыру

    Қалыптасқан бiлiм, бiлiк, дағдыларын бекiту және жетiлдiру

    Игерiлген бiлiм,бiлiк, дағдыларын қолдану.

    Сабақта оқытудың нәтижелерiн талдау.

    ББД тексеру және бағалау

    үй тапсырмасы.

    Сабақты қорытындылау.

    өз-өзiне талдау жасау.

    Сабақты ұйымдастыру

    нысандары

    Жеке.

    Фронтальды.

    Топтық.

    Ұжымдық.

    Әр түрлi жастағы..

    Тәсiлдер

    Түсiндiру.

    Талқылау.

    Жалпы мiнездеме.

    Оқыту әдiстерi.

    Сөздiк әңгiме, әңгiмелесу,түсiндiру,оқу дәрiсi, баяндамалар)

    Көрнектi(бақылау, көрсету, серуен-теледидарлық және компьютерлi технология)

    Машықтық(әр түрлi жаттығулар)

    Жалпы дидактикалық

    әдiстер

    Қызықты түрде түсiндiрулер.

    Бiр сәттiк iзденулер.

    Проблемалық.

    Зерттеулiк.

    Дидактикалық мiндеттер

    бойынша әдiстердi iрiктейдi

    Бiлiм алу.

    Бiлiм, дағдыны қалыптастыру.

    Бiлiмдi қолдану.

    Шығармашылық iс-әрекет.

    Бақылау.



    ^ Сабақ түрлері мен типтері.


    Сабақ типтерi.

    Сабақ түрлерi.

    1.Жаңа тақырыпты оқу.

    Дәрiс.

    Әңгiмелесу.

    Кино-сабақ.

    Компьютер, теледидар т.б.пайдалану сабағы.

    2.ББД жетiлдiру.

    Өздiк жұмыс.

    Сарамандық жұмыс.

    Зертханалық жұмыс.

    Семинарлар.

    Пiкiрталастар.

    3.ББД жүйелеу және қорыту.

    Әңгiмелесу.

    Семинар.

    Пiкiрталас.

    4.Аралас.

    Сабақтың барлық түрлерi.

    5.Бақылау.

    Бақылау жұмысы.

    Сұрау.

    Сынақ.

    Бiр-бiрiн бақылау.

    6.Бiрiккен

    Өндiрiс еңбегi арқылы теориялық окыту.



    Оқытудың қағидалары.


    1.Ғылымилық қағидасы.

    2.Өмiрмен байланыстыра оқыту қағидасы.

    3.Жүйелiлiк пен бiрыңғайлық қағидасы.

    4.Мүмкiншiлiк қағидасы.

    5.Оқушыларды оқытуға қалыпты жағдайлар жасау қағидасы (тапсырманы орындағанын мадақтау,оқушылардың өмiрлiк тәжiрибесiне сүйену т.б.)

    6.Мұғалiмнiң жетекшi ролiндегi оқытуда оқушылардың белсендiлiк, жетiлгендiк, өз бетiнше жұмыс iстеу қағидасы.

    7.Көрнекiлiк қағидасы.

    8.Жалпы сыныптық,топтық және жеке қалыптық үндестiгiнiң оптимальды қағидасы.

    9.Оқытудың нәтижелiгi үшiн қалыпты жағдай жасау қағидасы.

    (мектеп- гигиеналық, моральды, психологиялық, эстетикалық)

    10.Оқушылардың бiлiмдi меңгеруiн қадағалау қағидасы.

    11.Бiлiмнiң нық нәтижесiнiң қағидасы (қатарластарымен қарым-қатынаста, қоғамдық пайдалы еңбекте т.б.
    Сообщение отредактировал zhumabaeva_t 18 мая 2015 - 12:17
    18 мая 2015 - 12:15 / #2
Наши услуги



Мы в соц. сетях

    Персональные сообщения