Акт -ны сабақта қолдану

  1. Оффлайн

    kaltaeva.gulnara

    Посетители

    Сообщений: 6

    Коучинг: "АКТ оқыту процесінде қолдану"
    Коучинг сессия Күні Пән мұғалімдері
    Тақырыбы АКТ оқыту процесінде қолдану
    Сілтемелер, үйлестірме материалы Нұсқаулық, ресурс, видеороликтер, презентация «АКТ- құзыреттілік»
    Жалпы мақсаты Оқушылардың мүдделері мен қажеттілігіне сүйене, сабақ беру барысында АКТ-ні пайдаланудың тиімділігін арттыру.
    Күтілетін нәтиже АКТ аббревиатурасын түсінеді
    Оқушылардың АКТ-ні пайдаланудағы «+» мен «-» анықтайды
    АКТ-ні оқытудың қай кезеңінде пайдалануға болатындығын, сонымен қатар сабақта оқушылардың АКТ-ні пайдалану қабілетін тиімді пайдалану
    Оқушылардың танымдық қызметін арттыратын АКТ құралдарын
    Оқытуда пайдаланатын замануи ІТ-технологияның қөп түрлілігімен танысады
    Түйінді идея Қазіргі қоғам коммуникацияның көпшілік түрлерін қолданады. АКТ-ні қолдану оқу процесінің тиімділігін арттырады және оқушылардың шығармашылық потенциалының қарқынын арттыруға мүмкіндік туғызады.
    Өткізу кезеңдері Уақыты Қатысушылардың іс-әрекеті Коучтің іс-әрекеті
    Дайындық кезеңі 5 минут Қатысушылар өз еркімен орналасады. Болжау сауалдары: «Оны неге көрсетті? Кімді таныдыңдар?»- сұрақтарына жауап береді. «Заяц, который любил давать советы» мультфильмінен үзінді көрсетеді.
    Кіріспе 6 минут Қаншалықты ұялы телефонды пайдалану сабаққа әсер етеді? «Мобильный телефон на уроке - табу» 30 сек. Фрагмент.
    Тапсырма 5 минут+3 минут талдауға АКТ аббревиатурасы қандай қондырғылармен байланыстырасыз? Әр топтан бір адам шығып жазады. Талдау барысын бақылайды және бағыттайды
    7 минут+5 минут талдауға Плакатқа оқушылардың АКТ-ні пайдаланудың «+» мен «-» қырлары талдап түсіреді.
    Оқушылардың АКТ пайдалану
    «+» «-»
    Топтық жұмыс. Пікірлерін тыңдайды
    Тапсырма




    Тапсырманы орындауға уақыт 15 мин+5 минут презентацияға 3 минут Топқа бөлу:
    «Монитор»
    «Процессор»
    АКТ-ны кедергіден сабақтың мүддесіне қалай бұруға болады? (Оқушылардың мүдделері мен қажеттілігіне сүйене, сабақ беру барысында АКТ-ні пайдаланудың тиімділігін арттыру) Талдау барысын бақылайды және бағыттайды


    Презентацияны қорғау


    Бағалау критерий
    Рефлексия Телефон арқылы смс жазу. Қатысушылардың рефлексиясын тыңдаймыз.



    Тақтаға стикерлер жапсырылады, бағалау парақтарын тапсырады
    11 мая 2015 - 09:40 / #1
Наши услуги



Мы в соц. сетях

    Персональные сообщения