Редактор
Должность:Редактор
Группа:Мир учителя
Страна:Россия
Регион:Москва
19.04.2016
0
203
0

Урок информатики в 5 классе на тему «Работа в графическом редакторе Paint»

Сыздыкова Гулюм Утюгуновна,

учитель информатики в КГУ «Новосельская средняя школа» села Новоселовка,

район имени Габита Мусрепова,Северо–Казахстанская область,Казахстан

Сабақтың мақсаты: А) Білімділік:-«Paint» графикалық  редакторының  құрылымы мен функцияларының негізгі түсініктерін қайталау. Сызықтар, эллипстер, төртбұрыштар және көпбұрыштар салу істерінің негізгі принциптерін  қайталау. Бұрынғы алынған теориалық білімдерін практикада игеру.

 Ә)Дамытушылық:- Логикалық ойлау қабілетін дамыту. Өз ойын сауатты айта білуді қалыптастыру.

Б)Тәрбиелік: Тәртіпті сақтай білуге дағдаландыру. Информатика пәніне деген оң көзқарас пен оған қызығушылыққа тәрбиелеу.Оқушыларды ұжымдық жұмысқа  үйрету.

Сабақтың типі: Қайталау сабақ

Керекті  құрал жабдықтар:

Қолданылған  материалдар:  интерактивтік тақта,компьютерелер,кеспе материалдар, оқушы дәптері, суретті   тест,  ребустар, мозайка.

Сабақтың жүрісі: 

1.Ұйымдастыру кезеңі

2.Қайталау

2.1.Ойын шарты, екі командаға бөлу.

2.2.Командаларға ат қою,кім бастайтынын  анықтау.

2.3.Алғашқы  «Дағдылану» конкурсы.

2.4.Екінші «Бейнелеу » конкурсы.

2.5. Бірінші және екінші конкурстар қорытындысын шағару.

2.6.Дене шынықтыру минуттары.

3.Практикалық бөлім.

3.1.Мақсатты түсіндіру.

3.2Үзіліс кезеңіне  арналған жаттығулар орындау.

3.3.Үшінші конкурс  «Суретті  тест сұрақтар»

3.4.Төртінші конкурс  «Мозайка жинау»

3.5.Бесінші конкурс «Ребусты шешу».

4. Сабақтың жалпы қорытындысын жасау

5.Үй жұмысы

1.Ұйымдастыру кезеңі

Сәлеметсіздерме балалар?

Отырындар. Балалар, сендер  «Paint»  графиқалық редакторымен жұмыс істеп келесіңдер, жақында ғана «Сызық салу» және «Эллипстер «тіктөртбұрыштар»  және «көпбұрыштар» салу  тақырыптарын өттіндер. Бүгін біз  «Paint» редакторы туралы білетінімізід қайталап, «Сызық», «Төртбұрыш», «Эллипс», және    көпбұрыштар»  құрылдарымен жұмыс істеуді игеру мен оған дағдылануды практика жүзінде қарастырып шығайық

2. Қайталау.

2.1. Ойын шарты. Ойын конкурстардан  тұрады. Екі командаға бөлініп, команда ұрандарын тағайындаймыз.  Ол үшін (оқушылар екі бөлек  бөлініп отырады).  Әр бір конкурс  үшін команда белгілінген ұпайлар санын алады, бір ұпай ұшін қағаздан қиылған бір жетон алады.

2.2. Командалар атын, ұранын айтып болған сон,   ойынды бастауға  болады деп жариялаймыз.

1 -команда ол «ЭЛЛИПС»  ҰРАНЫ «Шапқан озар, тұрған қалар»

2-команда «ПАЛИТРА» ҰРАНЫ «Бәріміз біріміз үшін, біріміз бәріміз үшін»

2.3 . алғашқы «Дағдылану» конкурсы

Әр бір дұрыс жауапқа бір жетон беріледі.

Мына  сұрақтарға жауап берейік 

  1. Графиқалық редактор қалай іске қосылады? (Іске қосу-Программалар-Стандартты- Paint)
  2. Сүретті дискіде сақтамай,редакторды  қалай жабу керек?(Файл-шығу)
  3. Қате орындалған әрекетін қалай болдырмай тастауға болады? (Түзету- болдырмау)
  4. Бұрынғы сүретті өшіріп , жаңа бетті қалай ашуға болады? (Сурет –Тазалау)
  5. Сызық түрлерін көрсетіндер? (Түзу сызық,Кез келген сызық,қисық сызық)
  6. Әр түрлі сызықтар салатын құралдарды көрсет? (Түзу сызық-сызық,кез келген сызық «карындашпен», ал қисық сызықтар- «қисықтар» құралдарымен)
  7. Тіктөрбұрыш  пен квадрат қалай сызылады? («Тіктөртбұрышты» тандап алып, курсорды диагональ бойынша созу, квадрат салу ұшін пернесін басулы күйде ұстап, тіктөртбұрыш салу)
  8. Қисық сызық қалай салынады? (қисық сызық құралын және онын қалыңдығын таңдап алу)

2.4 Екінші «Бейнелеу» конкурсы

Бұл сайыста интерактивтік тақтаны, компьютерлі  пайдаланамыз. Оқушылар осы шумақ өлеңге қарап графикалық редакторында сурет салады.

Оқушылардың мақсаты: осы шумаққа  байланысты сурет салу

Жұмыс істеп ұзақ                                              

Өрмекші құрды тұзақ,

Болмады бірақ күткені,

Оған ешкім түспеді

 2.5 Бірінші және екінші конкурстарының қорытындысын шығару

Ал енді кұрметті «Эллипс» пен «Палитра» командалары  сендердін жетондарыңды санап, конкурс бойынша озаттарннды анықтайық .

2.6 Дене шынықтыру минуттары

Сендер шаршаған шығарсындар. Енді аздап дем алайық, кім мына ойын арқылы есте сақтау қабілеттеріңді  байқайық. Бұл ойын «3,1,3,33» деп аталады.3 дегенде қолды созамыз. 1 десе қолды екі жаққа, ал 33 десе қолды жоғары көтеруіміз керек. Мұны дұрыс орындамаған немесе қолын ауыстырып созғандар ойыннан шығады. 

3. Практикалық бөлім . 

3.1  Балалар, сендер қайталауды дұрыс орындадындар. Ал енді практиқалық жұмыс орындайық

1.Суреттегідей  жүк машинасын салыңдар (қажет болса ластик пайдалан)

2.Кабина неше және қандай геометриалық фигурадан құралған?

3.Қандай құралдармен құралдар панелінін қолдандындар?

4.Қай элементті көшіріп салдыңдар?

3.2.Үзіліс. Көзге арналған жаттығуларды  орындау

1.1-4 деп санап  көздің бұлшық еттеріне күш түсірмей көзді жұму керек, одан кейін 1-6 дейін санап алысқа қарап, көздін бұлшық еттерің бос ұстап көзді ашу керек  (4-5 рет қайталау).

2.1-4 дейін санап мұрынның жоғары бөлігіне қарау керек. Көзді шарашауға жеткізбеу керек, одан кейін 1-6 дейін санап алысқа қарап, көзді ашу керек (4 -5 рет қайталау).

3.1-4 дейін санап басты бұрмай, көздің қарасын оңға қаратып, ретке келтіру керек, одан кейін 1-6 дейін санап тіке алысқа қарау керек  (4-5 рет қайталау керек).

3.3 Үшінші конкурс  Мультимедиалық тест  «Суретті  тест сұрақтар»

1 . Көрсеткен қайсы құралдар «Paint»  бейнені  өшіре алады?

а)

б)

в)

г)

2.Қай құралдар фигураны бөліп көрсете алады?

а)

б)

в)

г)

3. Мына құралдардың қайсысында сызықтың қалыңдығын өзгертуге болмайды?

а)

б)

в)

г)

  1. Қай құрал кез-келген фигураны сала алады?

а)

б)

в)

г)

5. Бұрын қурылған құжатты ашатын құралды көрсет?

а)

б)

в)

г)

6. Қай құрал мәтінді бірделей алады?

а)

б)

в)

г)

  1. Мәтінің түсін өзгертетің құралды көрсет?

а)

б)

в)

г)

  1. Мәтінді қайта көшіріп алуға болстын құралды көрсет?

а)

жауап

1

А

2

А

3

В

4

Б

5

В

6

Б

7

Г

8

Б

б)

в)

г)

 

 

 

 

Парталарыңда  суретті тест сұрақтар  жатыр  Дұрыс жауапты белгілеңіз .

3.4. Төртінші конкурс  «Мозайка жинау»

Интерактивтік тақтада сурет  көрген соң сол суретті парта үстіндегі қағаз бөліктерден  жинау керек .Қай команда бірінші болып  тапсырманы орындаса тағы қосымша жетон алады.

 

 

 

 

3.5. Сонымен  Бесінші конкурс  «Ребусты шешу»

(компьютер)                       (Дисплей)                                        (процессор)

 

 

интернет

            интернет               клавиатура

Енді тапсырманы кім қалай орындады, нәтижесін қортындылайық. Сендердің  жетондарынды есептейміз.

Сабақтын қортындысын шығару

Әр бір команда жетондарын санап, қорытынды шығарып,  жеңген команда балаларына «5», жеңілгендерге «4» қоюға болады.

Женімпаз командаға дайындап қойған мадақтама беріледі.

Үй жұмысынын тапсырмасы

Балалар сау болыңыздар .

 

Алғы сөз

        ҚР-ның бәсекеге қабілетті ел ретінде даму стратегиясы ҚР Президенті Н.Ә.Назарбаевтың Қазақстан халқына Жолдауында атап өтілгендей, қоғамымыздың басым  міндеттерінің бірінің жүзеге асырылуы-халықтың компьютерлік сауаттылығын қалыптастыруымен байланысты.

       Компьютерді және басқа да ақпараттық- коммуникациялық технологияларды (АКТ) пайдалану дағдыларын меңгеру қазіргі өмірдің ажырамас бөлшегіне айналып отыр.

       Қазіргі заманғы қоғам, тауарлар, қызметтер және еңбек нарығы көп жағынан алғанда АКТ-ның қарқынды дамыумен байланысты өзгерістерімен сипатталады.

 

Қорытынды

      Бұл сабақта өткен тақырыпты пысықтадық. «Paint» графикалық редакторында  жұмыс атқара білу дағдысын дамыттық.

     Графикалық редактордың қалай іске қосылатынын, суретті дискіде сақтамай редакторды қалай жабуды, бұрынғы суретті өшіріп, жаңа бетті қалай ашуға болатының, сызық түрлерін және оларды салатын құралдармен, тіктөртбұрыш, квадрат,эллипс және көпбұрыштарды қалай салуға болатынын толық пысықтап өттік. Өтілген әрбір  конкурс өз мақсатына жетті, яғни осы сабақ өз мақсатына жетті деп ойлаймын.

Комментарии пользователей /0/
Комментариев нет...
Информация
Посетители, находящиеся в группе Гости, не могут оставлять комментарии к данной публикации.
Наши услуги



Мы в соц. сетях

    Персональные сообщения